از سال 85 که با وبلاگ بورس نگار(ابتدا میهن بلاگ،سپس بلاگفا) و در حال حاضر با وب سایت بورس نگار در خدمت شما عزیزان هستیم ،تنها یک هدف اساسی داشتیم و آنهم اطلاع رسانی شفاف به سهامداران با تجربه و انتقال تجربیات بورسی به سهامداران تازه کار بوده است .
خط مشی ما تلاش برای شناساندن سهام برتر بازار به سهامداران و ارائه بهترین نقشه راه به معامله گران بازارهای مالی می باشد .
موفق و پیروز باشید / مدیریت وب سایت تحلیلی بورس نگار
>> رموز موفقیت در کسب و کار >>> مهمترین دلایل عدم موفقیت کسبوکارهای آنلاین چیست؟ ؛ چرا برخی از کسب و کارها به شکست می رسد؟
>> رموز موفقیت در کسب و کار >>> مهمترین دلایل عدم موفقیت کسبوکارهای آنلاین چیست؟
چرا برخی از کسب و کارها به شکست می رسد؟
وب سایت بورس نگار - امروزه موفقیت یا شکست کسبوکار در اینترنت به نحوه عملکرد شما بستگی دارد. امکان دارد قسمتی یا همه کسبوکار شما آنلاین باشد، اما در هر صورت، فروش آنلاین بهطور چشمگیری بر میزان موفقیت و رشد کار تاثیر بسزایی دارد. میزان رشد کسبوکار آنلاین در گزارشهای مالی بر تصمیمگیری سرمایهگذاران نسبت به خرید یا فروش سهام شرکت، تاثیرگذار خواهد بود. در عصری زندگی میکنیم که دسترسی به همه چیز به راحتی امکانپذیر است. در حال حاضر که مشغول خواندن این مقاله هستید میلیاردها نفر در حال استفاده از اینترنت و رسانههای اجتماعی هستند. با اینکه استفاده از اینترنت، فرصتهای کاری فراوانی فراهم آورده اما به همان نسبت رقابت هم زیاد است. کارآفرینان عاشق رقابت کردن هستند زیرا در دنیای رقابت، مشتریان برای انتخابهای خود دقت بیشتری میکنند هرچند مشتریان نیز نباید به مصرفکنندگانی مطلق تبدیل شوند. معمولا در گشت و گذارهای اینترنتی، وجود تبلیغات موجب حواسپرتی شما میشوند این تبلیغات مدعی هستند که برای کسبوکار شما روشها و راهحلهای مناسبی ارائه میدهند اما تقریبا تمامی این مشاورهها و نظرات کم وبیش خطرناک هستند. اگر در کسبوکار آنلاین شاهد پیشرفت چندانی نبوده باشید، ممکن است به یکی از دلایل یا تمام دلایلی باشد که این مقاله مورد بررسی قرار داده است.
1. تکیه بر استراتژیهای قدیمی
سرعت پیشرفت فناوری و استراتژیها بسیار زیاد است. آنچه در گذشته کاربرد داشته، امکان دارد تا دو ماه بعد کارآیی نداشته باشد. استراتژیهای قابل اعتماد و موثر بسیاری، مانند بازاریابی ایمیل وجود دارد اما اگر تنها بر تاکتیکهای قدیمی بهمنظور پیشرفت و حضور آنلاین خود تکیه کنید، مطمئنا نتیجهای نخواهید گرفت و ناامید خواهید شد. استفاده از «بهینه سازی موتور جستوجو» استراتژیهای جستوجوگر و رسانههای اجتماعی برای پیشرفت بیشتر در کار، گزینه مناسبی به نظر میرسد. در ارتباط با کسبوکار توصیههای زیادی وجود دارد که به یک اصل و قانون تبدیل شدهاند اما در حقیقت چنین نیست و به رونق کسبوکار کمکی نخواهند کرد. مقالههای بلند و طولانی، پیرویهای کورکورانه از الگوهای موجود و لینکهای خرید، همگی از جمله استراتژیهای قدیمی به شمار میروند که موجب رونق کسبوکار آنلاین یا حضور شما نخواهند شد.
2. کپیبرداری از مدیران صنایع دیگر
تقلید از افراد موفق، امری است طبیعی اما مشکل اینجا است که طلایه داران مدیریت و مشتریان همیشه کسبوکار خود را با اولینها و اصیلها پیش میبرند. آنچه برای شخص دیگری کاربرد داشته لزوما برای شما مفید و عملی نخواهد بود. بنابراین هدف خود را بر پیشرو بودن بنا گذارید و برای این کار باید شناخته شوید، محبوب و مورد اعتماد باشید و فراموش نکنید که این امر محقق نمیشود مگر اینکه سبک منحصربهفرد خود را داشته باشید.
3. عدم تمرکز بر ایجاد تبادل اطلاعات در وب سایت
اگر تبادل اطلاعاتی در وب سایت شما وجود نداشته باشد ظاهر موجه سایت یا چگونگی راهاندازی شبکه هیچ اهمیتی ندارد و در نتیجه کسبوکار هم رونقی نخواهد داشت. مصاحبهها در پادکست، نظرات مهمانها و نوشتن مطالب برای انتشارات مهم و معتبر ازجمله راهکارهایی است جهت ایجاد تبادل اطلاعات. اگر مخاطب داشته باشید همیشه میتوانید سیستمهای خود را ارتقا دهید اما در غیر این صورت موفقیت چندانی نصیبتان نخواهد شد.
4. تکیه بیش از حد بر شبکه های اجتماعی
در 10 سال گذشته، تاثیر شبکههای اجتماعی بر کسبوکار در سرتاسر دنیا، چشمگیر بوده است، هر چند که در چند سال گذشته، نظرات تغییر کرده است. در حال حاضر، استفاده از تاکتیکهای خوب چندان کارآیی ندارد و برای جلب نظر مخاطب باید هزینه کرد. بسیاری از شبکههای اجتماعی محبوب، باید برای سهامداران خود سود آور باشند. شبکه اجتماعی، باید مسیری باشد که مدیران را به سوی سایت شما، جایی که فروش در آنجا اتفاق میافتد، رهنمون شود و در نتیجه فروش اتفاق خواهد افتاد.
5. به جای برقراری ارتباط سعی میکنند کارشناس باشند
توصیه رایج و نادرستی که برای برند سازی به مدیران میشود این است تا جایی که امکان دارد خود را غیرقابل دسترس کنید به این ترتیب میتوانید برای زمان خود ارزش بیشتری قائل شوید. ممکن است این روش برای مدتی کاربرد داشته اما نه در اقتصاد بر پایه ارتباطات امروزی. در حال حاضر، اگر شخصی نتواند با شما و پیامتان ارتباط برقرار کند، بعید است که موفق شوید با او یک رابطه تجاری موفق برقرار کنید.
سعی کنید هر کاری که از عهدهتان برمیآید برای برقراری ارتباط با مخاطب انجام دهید و فقط یک متخصص نمونه نباشید. کنار گذاشتن انجام کارهای سطحی و به ظاهر جالب که منفعتی برای شما به همراه ندارد، موجب میشود تا بر روی آنچه که به کسبوکار شما کمک میکند، تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر پیشرفت در کار، دچار توقف یا آهستگی شده است زمانی را صرف مرور برنامه و استراتژیهایی کنید که به صورت آنلاین مورد استفاده قرار میدهید. بر روی انجام کارهایی تمرکز کنید که به کسبوکار شما کمک خواهند کرد. کارهای صحیح و عملی را امتحان کنید. حقیقت غم انگیز این است که اشتباهات و فعالیت های تبلیغاتی زیادی در فضای آنلاین وجود دارد، اجازه ندهید تا پیشرفت کسبوکار شما خدشهدار شود.// هوتسا عسکرینسب//دنیای اقتصاد
جدیدترین خبرهای اقتصادی
- 🔴اثر افزایش نرخ گاز بر سودآوری پتروشیمیها چقدراست؟ با نرخ گاز 7هزارتومانی سود متانول سازان و اوره سازان بورسی چقدر کاهش می یابد؟ تیر1402
- 🔴نگاهی به روند قیمت دلار در ایران در 44 سال گذشته؛ قیمت دلار در 44 سال اخیر چقدر رشد کرده؟ +جدول کامل افزایش نرخ دلار /اردیبهشت 1402
- 🔷همه چیز درباره عرضه خودرو در بورس کالا؛ چگونه از بورس کالا خودرو بخریم وچرا باید حساب وکالتی داشت؟ عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس؛ خرداد 1401
- 🔷اوراق ارزی چیست؟ مزایای انتشار اوراق ارزی چیست؟ آیا اوراق ارزی میتواند جایگزین "دلارهای خانگی" شود؟ سود اوراق ارزی چقدر است؟
- 🔶از شروط جدید برای پایان کار ساختمان تا طرح جدید مجلس برای معاملات مسکن +دانلود رایگان متن کامل قانون مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان
- 🔵چرا حسابهای بانکی فاقد کد شهاب مسدود میشوند سامانه شهاب چیست وچرا سپرده گذاران باید کدشهاب داشته باشند؟تفاوت آن با سامانه"نهاب"؟
- 🔵همه چیز درباره مصرف انرژی در سیمانیهای بورس؛ تولید هر تن سیمان چقدر انرژی می خواهد؟ چند درصد انرژی کشور صرف تولید سیمان میشود؟بهمن99
- 🔵بررسی تاثیر افزایش نرخ گاز برصنایع بورسی ازپتروشیمی وفولاد تا سیمان وپالایشگاه؛ تاثیر افزایش نرخ گاز بر سودآوری صنایع بورسی چقدر است؟ بهمن99
- 🔵کارمزدهای بانکی چقدر افزایش پیدا کردند؟ همه چیز درباره جزئیات افزایش کارمزدهای خدمات بانکی+ لیست کامل کارمزدهای جدید و قدیم بانکی/ آذر99
- 🔵کرونا به نفع کدام پتروشیمیها شد؟نگاهی تحلیلی به تاثیرکرونا بر پتروشیمیهای الفینی بورس تهران؛ پرمصرفترین محصولات پتروشیمی کدامند؟/10 آبان99
جدیدترین مطالب بورس نگار
- 🔴چه خبر از مجامع 1403 شرکتها؛ جدیدترین برنامه برگزاری همه مجامع شرکتهای بورسی وفرابورسی 1403 /دعوت سهامداران به مجمع/ 30 آبان 1403
- 🔴بورس تهران از نگاه بورس نگار؛ رصد لحظه ای بازاربورس حین معاملات، بورس امروز چگونه بود؟ جدیدترین خبرها، اتفاقات وشنیده های بازارها/ 30 آبان 1403
- 🔴درجدیدترین حراج سکه مرکزمبادله چه گذشت؟ سکه ها چندقیمت خوردند؟ چگونه ازحراج بانک مرکزی سکه بخریم؟+شرایط خرید سکه/ 28 آبان 1403
- 🔴سود نقدی همه مجامع بورسی 1403؛ درمجامع سال 1403 شرکتهای بورسی وفرابورسی چقدرسودتقسیم شد؟ زمان واریز سودسهام+نتایج/ آبان 1403
- 🔴 در مجمع #جوین چه گذشت؟ از گاوداری و تولید شکر تا نیروگاه و استخراج #بیت_کوین؛ دردسرهای مافیای اسیدسیتریک برای #جوین/ آبان 1403
- 🔴چه خبر از افزایش سرمایه های جدید بورسی سال 1403؛ میزان افزایش سرمایه شرکتهای بورسی وفرابورسی درسال 1403 چقدراست؟ آبان 1403
- 🔴همراه با مخاطبان وب سایت بورس نگار>>> محلی برای انعکاس دیدگاه ها و نطرات مخاطبان گرامی وب سایت بورس نگار
- 🔴همه چیز درباره تتر وفرق آن با دلار: چگونه تتر بخریم؟ چگونه از نرخ تتر روند دلار را پیش بینی کنیم؟ چرا اهمیت تتر در ایران بیشتر از سایر نقاط دنیاست؟
- 🔴بررسی روند قیمت دلار آزاد و مقایسه آن با دلارحواله و اسکناس نیمایی؛ چرا دلار گران می شود؟ دلار چقدر رشد می کند؟ مهر 1403
- 🔴بورس تهران از نگاه بورس نگار؛ رصد لحظه ای بازاربورس درتایم معاملات +جدیدترین خبرها، اتفاقات، شنیده ها وحواشی بازارها/ تابستان 1403
پربیننده ترین مطالب بورس نگار
- 🔵چه خبر از مجامع 99 شرکتها>جدیدترین تاریخ زمانبندی برگزاری مجامع شرکتهای بورسی وفرابورسی سال 99 /دعوت سهامداران به مجمع/ 27 اسفند 99
- 🔵سود نقدی همه مجامع 99 +زمان ونحوه دریافت سود؛ شرکتهای بورسی وفرابورسی درمجامع سال99 چقدر سودسهام پرداخت کردند؟ 28 اسفند 99
- 🔴سود نقدی همه مجامع سال 98 +زمان ونحوه دریافت؛ شرکتهای بورسی وفرابورسی درمجامع98 چقدر سود سهام تقسیم کردند؟ 28 اسفند 98
- 🔴سود نقدی همه مجامع 1402 شرکتهای بورسی وفرابورسی؛ درمجامع سال 1402 چقدر سود پرداخت شد؟زمان واریز سود سهام+نتایج/ 28 اسفند 1402
- 🔴چه خبر از مجامع 1402 شرکتها؛ جدیدترین زمانبندی تاریخ برگزاری مجامع شرکتهای بورسی وفرابورسی 1402 /دعوت سهامداران به مجمع/ 28 اسفند 1402
- 🔷چه خبر از مجامع 1401 شرکتها؛ جدیدترین تاریخ زمانبندی برگزاری مجامع شرکتهای بورسی وفرابورسی 1401 /دعوت سهامداران به مجمع/ 28 اسفند 1401
- 🔷سود نقدی همه مجامع 1401 شرکتهای بورسی وفرابورسی؛ درمجامع سال 1401 چقدر سودسهام پرداخت شد؟زمان دریافت سود+نتایج/ 28 اسفند 1401
- 🔶سود نقدی همه مجامع 1400+زمان ونحوه دریافت سود؛ شرکتهای بورسی وفرابورسی درمجامع سال 1400 چقدر سودسهام پرداخت کردند؟ اسفند 1400
- 🔴چه خبر از مجامع 98 شرکتها>جدیدترین تاریخ زمانبندی برگزاری مجامع شرکتهای بورسی/دعوت سهامداران وپارس، خودرو، سایپا به مجمع/28 اسفند98
- 🔴سود نقدی همه مجامع بورسی 1403؛ درمجامع سال 1403 شرکتهای بورسی وفرابورسی چقدرسودتقسیم شد؟ زمان واریز سودسهام+نتایج/ آبان 1403